استارتاپ ها به سرمایه‌گذاران در حوزه شهر هوشمند ارائه می‌شوند

با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استارتاپ ها به سرمایه‌گذاران در حوزه شهر هوشمند ارائه می‌شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از چالش‌های زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای «استارتاپ دمو» سعی بر آن دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها جهت جذب سرمایه از یک طرف و برای سرمایه‌گذاران جهت بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

این رویداد با حمایت و همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی ایران، پارک علم و فناوری استان یزد و شهرداری یزد و توسط فن بازار منطقه‌ای یزد و شتاب‌دهنده پیشگامان در شهر یزد در روز شنبه ٢٨ بهمن‌ماه با عنوان «شهر هوشمند» برگزار خواهد شد.
هدف اصلی این رویداد، مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران فعال در زمینه توسعه و راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا است.

سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی مواردی از جمله میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد. در واقع رویداد استارت آپ دمو حلقه ارتباطی خوبی بین کسب‌وکارهای نوپا و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

گروه تعاونی پیشگامان به عنوان مجری برگزاری رویداد در نظر دارد جهت تکمیل زنجیره ارزش شرکت‌های زیر مجموعه خود، با بررسی پتانسیل‌های موجود در استان یزد از نظر فضای کسب و کار و نیروی جوان تحصیل کرده، مستعد، با انگیزه و آشنا به مفاهیم کسب‌وکارهای نوپا اقدام به برگزاری هفتمین دوره رویداد استارتاپ دمو کرده، و در این راه به جذب سرمایه استارتاپ ها و رونق این فضا از کسب و کار نوپا و صاحبان ایده ارزش آفرین کمک کند.
استارتاپ دمو شهر هوشمند با حمایت و همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و مرکز فن بازار ملی ایران که در پارک فناوری پردیس معاونت علمی مستقر است، شنبه 28 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
202

کد خبر: 902131

وب گردی

وب گردی