خدری : وعده های رئیس جمهور برعکس عمل می شود

نماینده مردم بوشهر مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وعده هایی که رئیس جمهور در مراسم تحلیف و تنفیذ بیان کرد؛ برعکس عمل می شود و نه تنها فقر ریشه کن نمی شود بلکه افراد متوسط جامعه هم در حال حرکت به سوی فقر هستند.

عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درمورد فقرزدایی دولت گفت: بنده به عنوان کسی که حامی دولت بوده ام و در عرصه انتخابات در این راستا تلاش های مکرری را برای برگزاری جلسات و سخنرانی ها داشتم به نظرم هم اکنون آن وعده هایی که رئیس جمهور در مراسم تحلیف و تنفیذ بیان کرد کاملا برعکس عمل می شود.

وی ادامه داد: نه تنها برای برچیده شدن فقر برنامه ای نمی بینیم بلکه بالعکس هم اتفاق میافتد؛ لایحه بودجه ۹۷را کاملا مطالعه نکردم ولی برداشتم این است که این لایحه وعده های انتخاباتی رئیس جمهور را محقق نخواهد کرد.

خدری در ادامه بیان کرد: متاسفانه ما امروزه به سمت و سویی در حرکت هستیم که نه تنها فقر ریشه کن نمی شود بلکه افراد متوسط جامعه هم در حال حرکت به سوی فقر هستند و بایستی برای رفع این مشکلات چاره ای اساسی اندیشید چرا که نارضایتی های اجتماعی در جامعه به شدت افزایش یافته است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی درخصوص انتقاد از رئیس جمهور اظهار کرد: امروز انتقادی شدید از جناب آقای روحانی داریم اینکه رئیس جمهور باید طبق وعده ها و برنامه هایی که در عرصه انتخاباتی خود ارائه کرد؛ عمل کند و به سمت و سوی آنها حرکت کند.

وی اضافه کرد: ما به شخص آقای روحانی رأی ندادیم؛ ما به اندیشه و خط مشی رأی دادیم و انتظار داریم وعده های انتخاباتی ایشان محقق شود؛ ما نمایندگان حامی دیروز و مطالبه گران امروز هستیم .

عبدالحمید خدری در پایان با اشاره به موضوع نرخ حامل های انرژی تصریح کرد: اگر در بحث حامل های انرژی رشد قیمتی اتفاق بیفتد شوک وحشتناکی به جامعه وارد خواهد شد و به نظرم تورم حاصل از این شوک غیرقابل کنترل است؛ الان مشکلات اقتصادی با مشکلات اجتماعی عجین شده است و این خطر بسیار بزرگی برای جامعه محسوب می شود.

۳۰۴

کد خبر: 902175

وب گردی

وب گردی