دستگیری ۲۶۲۸ متهم قاچاق کالا در کردستان

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان از دستگیری دو هزار و ۶۲۸ متهم قاچاق کالا در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا میرزایی در دهمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به آمار کشفیات اظهار داشت: در ده ماهه نخست امسال چهار صد و 10208 بطری مشروبات الکلی در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از ابتدای امسال پنجاه میلیون و 848614 نخ سیگار کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد کاهش یافته است.

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان از کاهش 34 درصدی کشفیات دارو خبر داد و تصریح کرد: در ده ماهه نخست امسال سی و سه هزار و 326 دستگاه موبایل کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در ده ماهه نخست امسال چهار هزار و 781 فقره پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد کاهش داشته است.

میرزایی افزود: امسال دو هزار و 628 متهم در خصوص قاچاق کالا در استان دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: در ده ماهه نخست امسال دو هزار و 61 قطعه وسیله نقلیه توقیف شده که 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: در ده ماهه نخست امسال 53 باند در خصوص قاچاق کالا در استان متلاشی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در ده ماهه نخست امسال مقدار 37 کیلوگرم طلای خارجی قاچاق توسط مرزبانی و اداره کل اطلاعات استان به مبلغ 55 میلیارد ریال کشف شده و مقدار 411 هزار دلار به ارزش هفده میلیارد ریال توسط اداره اطلاعات کشف شده است.

901/900

کد خبر: 902197

وب گردی

وب گردی