تاکید بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان ایلام در جهت رفع مشکلات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با تاکید بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان در جهت رفع مشکلات تصریح کرد: هدف همه ی ما تحقق اهداف نظام و توسعه استان است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین لطفی در دیدار معاونین استاندار ایلام، یکی از سیاست های راهبردی رهبری را حمایت از دولت های مستقر اعلام کرد و افزود: نمایندگان رهبری در استان ها به تبعیت از ایشان، استانداران و برنامه هایشان را حمایت می کنند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی مثال زدنی حاکم بر کشور ادامه داد: همه ی ما زیر یک خیمه هستیم که عمود این خیمه رهبری نظام است.

امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش دشمنان برای زیر سوال بردن دستاورد های نظام گفت: وضعیت امروز کشور با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و مسئولین باید دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با تقدیر از تلاش های استاندار ایلام برای ایجاد تعامل بین مسئولین و رفع مشکلات استان خاطرنشان کرد: پس از سقوط رژیم صدام، مهران پیگیری های زیادی برای بازگشایی مرز انجام شد که در نهایت عنایت مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار موثر بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مولفه های توسعه استان در حوزه اقتصادی را چشمگیر دانست و گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری در مهران میتواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند.

لطفی در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان در جهت رفع مشکلات تصریح کرد: هدف همه ی ما تحقق اهداف نظام و توسعه استان است.

901

کد خبر: 902363

وب گردی

وب گردی