ایران در 42 کشور تصفیه‌خانه و سد می‌سازد/نقش پر رنگ تفکر بسیجی در توسعه کشور

قائم مقام وزیر نیرو گفت:در اوایل انقلاب تصفیه خانه هایی که تحویل گرفتیم حتی بهره برداری از آن ها در اختیار خارجی ها بود و امروز از صفر تا صد تصفیه خانه ها به دست متخصصان داخلی طراحی و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسین صنعتی کشور با موضوع سرآمدان فناوری و صنعت برگزار شد.

ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در حین برگزاری این همایش گفت: بسیجیان متخصص همان هایی هستند که در ابتدای انقلاب متخصصان متعهد شمرده می شدند.

او گفت: در اطراف کشور ما فواره های آتش و نا امنی به پا شده است اما مردم کشور ما در امنیت کامل زندگی می کنند که اولین برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، باور به انسان ها بود که نظام برای این کار هم فرصت داد و هم هزینه کرد و امروز در عرصه های مخابراتی و ماهواره ای پیشرفت هایی کسب کرده ایم.

قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: در اوایل انقلاب تصفیه خانه هایی که تحویل گرفتیم حتی بهره برداری از آن ها در اختیار خارجی ها بود و امروز از صفر تا صد تصفیه خانه ها به دست متخصصان داخلی طراحی و اجرا می شود.


او گفت: امروز به همت متخصصان داخلی در ۴۲ کشور سد و تصفیه خانه می سازیم و وقتی این فناوری ها نهادینه شود کشور ما توسعه می یابد.


خبر ادامه دارد...
402

کد خبر: 902378

وب گردی

وب گردی