کسب مدال طلای مسابقات شمشیربازی گرجستان توسط دانشجوی واحد رشت

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مسابقات جام جهانی شمشیربازی ستلایت - گرجستان ، مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مجید مشک بید حقیقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: رقابت‌های شمشیربازی جام جهانی ستلایت به میزبانی تفلیس گرجستان از روز یکشنبه 8 بهمن 1396 در بخش انفرادی با حضور 45 شمشیرباز از 12 کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: محمد رهبری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز که در این مسابقات تیم ملی اسلحه سابر ایران را همراهی می کرد، توانست با اقتدار کامل مقابل حریفان خود به پیروزی برسد و به عنوان یکی از چهار نماینده شرکت کننده ایرانی، مدال طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مشک بید حقیقی تصریح کرد: محمد رهبری آخرین نماینده ایران در این دوره از مسابقات با شکست شمشیربازانی از گرجستان، بلاروس ، آذربایجان و شیلی در دور مقدماتی موفق به صعود به جدول حذفی رقابت‌ها شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مرحله بعد حریفانی از گرجستان هنگ کنگ و بلاروس را شکست داد و در مسابقه نهایی بازدادزه گرجستانی که دارنده چندین مدال جهانی و اروپایی هست را با نتیجه 15 بر 14 شکست و به مدال خوشرنگ طلا دست پیدا کرد.

وی تاکید کرد: محمد رهبری به عنوان قهرمانی جهان دست یافت تا افتخاری دیگر برای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه شمشیربازی کشورمان حاصل شود.

شایان ذکر است رقابت‌های جام جهانی ستلایت از سری مسابقات دارای رده بندی فدراسیون جهانی است

204

کد خبر: 902391

وب گردی

وب گردی