حاجی بابایی: نمایندگان ملت سربلند از آزمون  مردمی بودن مجلس/ در پاسخگویی به مطالبات مردمی کوتاهی نمی کنیم

عضو کمیسیون بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تعهد و میثاقی که با ملت بزرگ ایران بسته ایم،در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی در لایحه بودجه ۹۷ از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حاجی بابایی در تشریح روند بازنگری در لایحه بودجه ۹۷ ،پس از رد آن در صحن علنی مجلس گفت: تلاش نمایندگان مردم برای انطباق این لایحه با نیازهای جامعه با توجه به وضعیت اقتصادی ومعیشتی مردم است.
او افزود: شفافیت هرچه بیشتر در منابع و مصارف بودجه می تواند به افزایش اعتماد در مردم و درنتیجه رضایت عمومی منجر شود.

عضو کمیسیون بودجه ومحاسبات بیان داشت: نمایندگان مجلس در بحث آموزش وپرورش موفق به تصویب بودجه آموزش وپرورش و بنیاد شهید به صورت ملی در کمیسیون تلفیق شدند که در لایحه دولت به صورت استانی تعریف شده بود.

او افزود: در همین راستا،مبلغ ۵۲ هزار میلیارد ریال از بودجه سازمان های دولتی و بانک ها کسر وبه بودجه آموزش وپرورش جهت پرداخت مطالبات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شد.

رئیس کمیسیون نمایندگان ولایی به مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق به عنوان برگ برنده مردمی بودن مجلس اشاره کرد و گفت؛۱۰۲ هزار میلیارد تومان درامد هدفمندی یارانه ها در کمیسیون تلفیق مصوب و در جدول مربوط به گزارش کمیسیون تلفیق درج شد.

او ادامه داد: لازم به یادآوری است،۳۵۰۰میلیارد تومان از درآمد حاصل از صادرات بنزین، در محل دیگری درج شده است،که سرجمع ۱۰۲ هزار میلیارد تومان خواهد شد.

حاجی بابایی تصریح کرد: براین اساس یارانه به ۷۶ میلیون نفر پرداخت می شود روند بازنگری در لایحه بودجه ۹۷ ادامه دارد و براساس تعهد و میثاقی که با ملت بزرگ ایران بسته ایم،در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی در لایحه بودجه ۹۷ از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

401

کد خبر: 902422

وب گردی

وب گردی