همایش «قدس، پایتخت صلح ادیان» برگزار می‌شود

در پی تصمیم ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس و در محکومیت این اقدام، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همایش «قدس، پایتخت صلح ادیان» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، همایش «قدس، پایتخت صلح ادیان» فردا چهارشنبه 11 بهمن ماه با حضور شخصیت‌ها، مقامات علمی و دینی کشورمان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری رهبران ادیان رسمی کشور و مراکز علمی و دینی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه ادیان و مذاهب، جامعه‌المصطفی العالمیه، حوزه علمیه قم، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت (ع)، برخی تشکل‌های فعال در حوزه فلسطین و اصحاب رسانه نظیر اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی و سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

در این همایش که در پی تصمیم دولت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و در محکومیت اقدام مذکور برگزار می‌شود، شخصیت‌ها، مقامات علمی و دینی کشورمان پیرامون نقش قدس در همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان ابراهیمی، بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

همایش «قدس، پایتخت صلح ادیان» روز چهارشنبه 11 بهمن ماه از ساعت 8:30 صبح در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور سفیرهای کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

کد خبر: 902435

وب گردی

وب گردی