برلین  میزبان  کنفرانس بین‌المللی "دین و مطالعات مذهبی" شد

بیستمین کنفرانس بین‌المللی "دین و مطالعات مذهبی"، 21 تا 22 ماه می در شهر برلین برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از سایت آکادمی جهانی علوم، مهندسی و فناوری، بیستمین کنفرانس بین‌المللی "دین و مطالعات مذهبی" با هدف گردهمایی دانشمندان، محققان و پژوهشگران دانشگاهی در حوزه مطالعات مذهبی و برای تبادل تجربیات و به اشتراک گذاشتن نتایج تحقیقات آنان برگزار می‌شود.

این کنفرانس یک پلت‌فرم بین‌رشته‌ای برای محققان و متخصصان حوزه دینی فراهم می‌کند تا نوآوری‌ها، چالش‌ها و نگرانی‌های اخیر و راه‌حل‌های پذیرفته شده در حوزه دین و مطالعات دینی را مورد بحث قرار دهند.

مسئولان این کنفرانس از همه محققان و نویسندگان در همه زمینه‌های مذهبی و همچنین کارشناسان مطالعات مذهبی دعوت می‌کنند تا از طریق ارائه خلاصه تحقیقات، مقالات و پوسترهای خود، به برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس بین‌المللی کمک کنند. این کنفرانس به دنبال مقالات و پوسترهایی است که موضوعاتی درباره مطالعات مذهبی را شامل می‌شوند.

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس باید مقالات خود را تا پانزدهم فوریه در سایت آکادمی جهانی علوم، مهندسی و فناوری ثبت کنند. علاقمندان پیش از ثبت مقالات، باید دقت کنند تا با دستورالعمل‎های سختگیرانه کنفرانس برای پذیرش مقالات علمی مطابقت داشته باشند. تمام مقالاتی که در سایت این آکادمی ثبت می‌شوند، توسط سه نفر از متخصصین مورد بررسی قرار می‌گیرند و تا 28 فوریه مقالات برتر انتخاب می‌شوند.

کتاب خلاصه مقالات کنفرانس به همراه سی دی و گواهی حضور در دوره، در پایان کنفرانس توزیع خواهند شد. همچنین مسئولان بیستمین کنفرانس بین‌المللی "دین و مطالعات مذهبی"، با سردبیران مجله‌‌ ویژه دین و مطالعات مذهبی همکاری می‌کنند. به این ترتیب، تمام مقالات ارائه شده، فرصت انتشار در این مجله را دارند و تعدادی از آنها برای چاپ در مجله انتخاب خواهند شد. تصمیم نهایی برای انتشار مقالات، براساس تصمیم مشترکِ سردبیران مجله و متخصصان کنفرانس صورت می گیرد.

502

کد خبر: 902459

وب گردی

وب گردی