۳۹ نفر از محکومان جرائم مالی به مناسبت پیروزی انقلاب  آزاد شدند

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با کمک خیرین استانی و کمک‌های ستاد مرکزی دیه و نیز گذشت شاکیان، زمینه آزادی ۳۹ نفر از محکومان که صرفاً بدلیل مشکلات مالی در زندان‌ها گرفتار بودند، فراهم شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه‌ای که با حضور جمعی از خیران، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و تعدادی از مدیران در محل ستاد دیه استان برگزار شده بود، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: به همین مناسبت با کمک خیرین استانی و کمک‌های ستاد مرکزی دیه و نیز گذشت شاکیان، زمینه آزادی ۳۹ نفر از محکومین که صرفاً بدلیل مشکلات مالی در زندان‌ها گرفتار بودند، فراهم شد.

رئیس هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل افزود: هم اکنون حدود ۶۰۰ نفر از محکومان جرایم مالی در زندان‌های استان بسر می‌برند که از این تعداد نزدیک به ۳۵۰ نفر از آنان حائز شرایط آزادی به شرط کمک‌های مردمی و خیرین هستند؛ لذا از کسانی که وسع مالی آنان ایجاب می‌کند خواسته می‌شود تا در این کار نیک سهیم باشند تا از اجر دنیوی و اخروی برخوردار شوند. تا این افراد نیز به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

گفتنی است در سال جاری تاکنون ۲۹۶ نفر از این افراد با کمک‌های خیرین، ارائه تسهیلات بانکی و کمک‌های ستادمرکزی از زندان‌های استان آزاد شده اند.

700

کد خبر: 902489

وب گردی

وب گردی