بازسازی صحنه قتل در یکی از پارک‌های جیرفت +عکس

صحنه قتل در یکی از پارک‌های شهرستان جیرفت با حضور قاضی سلیمانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بازسازی شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل میزان بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در حاشیه بازسازی صحنه قتل گفت: در تاریخ سوم بهمن ماه سال جاری مقارن با ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب پس از اعلام مرجع انتظامی مبنی بر وقوع نزاع منجر به قتل فردی به هویت (ع- م.) در یکی از پارک‌های شلوغ شهرستان جیرفت بلافاصله به همراه کارگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر و موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

سلیمانی افزود: با بررسی موضوع و محل وقوع قتل، مشخص شد که تعدادی جوان که عمدتاً در سنین ۲۲ تا ۲۵ سالگی هستند به مشاجره لفظی و درگیری فیزیکی با یکدیگر می‌پردازند که در همین حین متاسفانه مقتول با وارد کردن یک ضربه چاقو به قتل اقدام می‌کند و از محل حادثه متواری می‌شود.

بازپرس دادسرای جیرفت در ادامه بیان کرد: در همان ساعات اولیه تمامی افراد دخیل در نزاع و حاضر در صحنه قتل دستگیر و هویت قاتل به نام (ع- د.) شناسایی و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری قاتل صادر شد.

این مقام قضائی عنوان کرد: با پیگیری‌های قضایی و تلاش نیرو‌های خدوم انتظامی قاتل کمتر از ۴۸ ساعت در محل مخفیگاهش در شهرستان جیرفت دستگیر شد.

سلیمانی با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است، تصریح کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه مشخص شد قاتل ۲۶ ساله، دارای سابقه آدم ربائی و ایراد ضرب و جرح و فرار از خدمت سربازی در پرونده خود دارد.


بازپرس پرونده با اشاره به اینکه قتل یاد شده بدون سبق تصمیم و بصورت آنی و در اثر عدم مهارت در کنترل خشم به وقوع پیوسته است، گفت:تجربه نشان داده است بسیاری از قتل‌هایی که بر اثر نزاع رخ می‌دهد در اکثر موارد با تصمیم آگاهانه و برنامه قبلی نبوده و معمولا مشاجره لفظی، عصبانیت و ناتوانی افراد در کنترل خشم باعث بروز این چنین حوادث می‌شود.

وی بیان کرد: مصرف مشروبات الکلی یکی از عوامل اصلی وتشدید کننده در بروز جرائم خشن ونزاع‌های خیابانی است.


700

کد خبر: 902493

وب گردی

وب گردی