کهگیلویه وبویراحمد رتبه آخر نزاع‌های دسته جمعی در کشور را دارد

کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پیشگیری از وقوع نزاع‌های دسته جمعی و سرقت جزو سه استان برتر در کشور است.

به گزارش ایسکانیوز،سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان در نوزدهمین همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به لحاظ وقوع جرم رتبه ۳۱ کشور، پیشگیری از سرقت رتبه 29 و به لحاظ کشفیات مواد مخدر وضعیت مطلوبی دارد.
سردار مهدی انصاری با بیان اینکه در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ استان رتبه نخست نزاع دسته جمعی کشور را به خود اختصاص داد افزود: با تلاش نیروی‌های انتظامی، هم اکنون کهگیلویه وبویراحمد رتبه آخر نزاع‌های دسته جمعی در کشور را دارد.
وی ابلاغ تدابیر و اولویت‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم، افزایش رضایت مندی ارباب رجوع، رشد سازمان،نقش پلیس در ایجاد نظم و امنیت و رفع مشکلات را از جمله اهداف برگزاری این همایش بیان کرد و گفت: نیروی انتظامی به لحاظ فضای فیزیکی شرایط نامناسبی دارد و عمر ساختمان‌های نیروی انتظامی استان بالای ۴۷ سال است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم دراین همایش با اشاره به اینکه پایداری هر کشور با میزان امنیت آن سنجیده می‌شود گفت: با پیشرفت تکنولوژی، شگرد‌های مختلفی از طرف باند‌های بزهکار و تبهکار به کار گرفته می‌شود ونیروی انتظامی باید ابزار‌های لازم برای پیشگیری و برخورد با این گونه شیوه‌های نوین را داشته باشد.
علی محمد احمدی افزود: نیروی انتظامی با تمام محدودیت تجهیزات، تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته است.
رئیس کل دادگستری استان هم دراین همایش با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دژ محکم امنیت و آرامش مردم است گفت: این سبز پوشان از تن، جان، آبرو و سلامت خود برای حفظ امنیت جامعه مایه گذاشته اند.
حجت الاسلام مزارعی افزود: نیرو‌های انتظامی باید در برخورد با مردم با رافت و دلسوزی و در برخورد با متخلفان و مجرمان با قهر و قدرت عمل کنند.
وی با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات نوروز از نیرو‌های انتظامی خواست با حسن خلق در برخورد با مسافران نوروزی، سفیر تبلیغاتی استان باشند.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد هم در این همایش گفت: همه نیرو‌های انتظامی، نظامی و امنیتی باید در ماموریت، همراه و همسو با هم عمل کنند چرا که همه ما وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را برعهده داریم.

900

کد خبر: 902533

وب گردی

وب گردی