برای جلوگیری از افت فشار گاز در استان تهران  چه تصمیماتی گرفته شد؟

همزمان با بارش برف در اکثر مناطق کشور و کاهش دمای هوا و افزایش میزان مصرف گاز، جلسه ای به منظور هماهنگی و پیشگیری از افت فشار گاز ومدیریت بهینه مصرف در استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز همزمان با بارش برف در اکثر مناطق کشور و کاهش دمای هوا و افزایش میزان مصرف گاز، جلسه ای به منظور هماهنگی و پیشگیری از افت فشار گاز ومدیریت بهینه مصرف در استان تهران برگزار شد.

با حضور امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، شعیبی مشاور ومدیرکل حوزه استاندار، ضیاءالدین صبوری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، الماسی مدیرکل بحران استانداری تهران و مدیران آبفا،شرکت گاز ، پالایش و پخش فرآورده های نفتی و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار شد.

در این جلسه دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گزارشی از وضعیت مصرف گاز استان و وضعیت فشار گاز همزمان با کاهش دما در استان تهران ارائه داد.

در ادامه با بررسی اعضاء و تصمیم معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران مقرر شد؛از چهارشنبه ١١ بهمن ماه با هماهنگی شرکت های گاز و پخش و پالایش فر آورده های نفتی تا اطلاع ثانوی به منظور صرفه جویی در مصرف گاز و در راستای کمک به مدیریت بهینه مصرف در مناطق سردسیر و برفی و همچنین تأمین مناسب انرژی موردنیاز مناطق زلزله‌زده غرب کشور از ساعت ١٨ سیستم های گرمایشی همه ادارات، دستگاه ها و وزارتخانه های لشگری و کشوری واقع در استان تهران از مدار خارج شود و همچنین فعالیت ایستگاه های گاز سی ان جی کنترل شود.

همچنین ترویج فرهنگ صرفه جویی گاز در روزهای سرد از سوی صدا و سیما در جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است، تصمیمات این جلسه به منظور تامین افت فشار گاز در پی کاهش دمای روزهای اخیر در استان تهران اتخاذ شده است.

مهر

700

کد خبر: 902611

وب گردی

وب گردی