مراسم تشیع امیر سرتیپ دوم پزشک نادر نراقی برگزار شد

امیر سرتیپ دکتر احمد رضا پوردستان در مراسم تشییع رییس سابق اداره بهداشت و درمان که با حضور امیر سرتیپ محمدی فر ،امیر سرتیپ علی حهانشاهی ، امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی و جمعی از فراندهان عالیرتبه ارتش در اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش برکزار شد گفت :دکتر نراقی همانند سربازی فداکار در تمامی عرصه های دوران دفاع مقدس و مس از آن حضوری چشمگیر داشت و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: وی خدمت رسانی را وظیفه مهم خود می دانست و در اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اقدامات موثری را به یادگار گذاشته است.

امیر سرتیپ پوردستان با بیان اینکه امروز دکتر نراقی در خصوص طرح های مردم یاری فعالیت های بسیار مطلوبی را انجام داد تاکید کرد: از خدمات ارزنده پزشکی مرحوم نراقی اعزام گردان های پزشکی با تجهیزات مناسب به مناطق محروم و کم برخوردار بود که در دوران خدمتی وی انجام شده است.

دکتر پوردستان همچنین افزود: زنده یاد دکتر نراقی به جهت شغل پزشکی خود طرح رسیدگی به سربازانی که دچادر مشکلات ارتوپدی بودند را در دستور کار خود قرار داد و بصورت رایگان سربازان بی بضاعت را معالجه می کرد.

سرتیپ پوردستان در ادامه گفت :دکتر نادر نراقی علم و دانش نظامی و پزشکی را بخوبی می دانست و در تمامی فعالیت های خود بکار میبست .

سرتیپ پوردستان وی را سربازی ولایت مدار خواند و افزود: زنده یاد نادر نراقی از پزشکان برجسته و مجرب ارتش بود که خدمات شایسته وی در اذهان باقی خواهد ماند .
روحش شاد و یادش گرامی باد.

700

کد خبر: 902619

وب گردی

وب گردی