نشست تحول در علوم انسانی و نقش آن در غنابخشی به دروس معارف اسلامی  آغاز شد

نشست سراسری اعضای هیات علمی گروه های معارف اسلامی دانشگاه آزاد سراسر کشور به همراه مدیران گروه های معارف اسلامی روز ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با حضور دکتر ولایتی رییس هیات موسس و رییس هیات امنا و جمعی از فرهیختگان و اساتید و متفکران کشور در سالن ولایت حرم حضرت شاهچراغ برگزار می شود.

حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری در حاشیه گردهمایی سراسری استادان معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: نشست سراسری اعضای هیات علمی گروه های معارف اسلامی دانشگاه آزاد سراسر کشور به همراه مدیران گروه های معارف اسلامی روز ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با حضور دکتر ولایتی رییس هیات موسس و رییس هیات امنا و جمعی از فرهیختگان و اساتید و متفکران کشور در سالن ولایت حرم حضرت شاهچراغ برگزار می شود.
وی افزود: عنوان نشست تحول در علوم انسانی و نقش آن در غنابخشی به دروس معارف اسلامی و یادواره مرحوم آیت الله حائری شیرازی است که این نشست مصادف با چهلمین روز درگذشت آن عالم بزرگوار برگزار می شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد: در این نشست روی دو موضوع تمرکز داریم موضوع اول تحول علوم انسانی است و موضوع دوم دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در آغاز دهه مبارک فجر هستیم.
وی ادامه داد: این نشست بیشتر جنبه آموزشی دارد و به هدف ارتقای آگاهی ها و اطلاعات اساتید معارف اسلامی دانشگاه های آزاد سراسر کشور انجام می شود.
حجت الاسلام کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: این دومین نشست در دوره مدیریتی جدید است که با استقبال چشمگیر اساتید در حال برگزاری است و ان شاءالله این نشست پرخیر و برکتی باشد.
به گزارش ایسکانیوز، دکتر ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد، حجت الاسلام خسرو پناه، حجت الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز، آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام قریشی معاون نهاد رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام قرائتی، سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی( شاهچراغ)، منوچهر محمدی و دکتر پیشقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از جمله میهمانان و سخنرانان این نشست می باشند.

کد خبر: 902653

وب گردی

وب گردی