حرکت رو به رشد دانشگاه‌ها، بر عزت، آبرو و استقلال کشور افزوده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مفهومی بلند و پر برکت است که چهل سال پیش افرادی متدین، با صلابت و خوش‌فکر با خیراندیشی و با همیاری خانواده‌های شهدا دست به دست هم دادند و از هیچ، همه چیز ساختند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از واحد اصفهان دکتر احمد آذین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با اعلام این مطلب گفت: امیدوارم امروز نیز کسانی که در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار هستند، میراث‌داران خوبی باشند و با پشتوانه تدین، فکر و خلاقیت، آینده‌ای روشن را در این دانشگاه رقم زنند.
دکتر آذین خاطر نشان ساخت: عصر ما، عصر دانایی است و باید در این عصر قادر باشیم با استفاده از یک مکانیزم، دانایی را به توانایی تبدیل کنیم. این مکانیزم خرد است و در بین خردها، خرد جمعی بر همه ارجح است. این مهم، وظیفه دانشگاه‌های ماست. هر دانشگاهی که حرکت رو به رشد داشته باشد، بر عزت، آبرو و استقلال کشورمان افزوده است.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: امنیت امروز ایران اسلامی را، مدیون و مرهون شهدا هستیم؛ چه شهدای هشت سال دفاع مقدس و چه جان‌فشانی شهدای مدافع حرم. ما نیز وظیفه داریم در سایه این فضای امن و امنیت کشور، برای اعتلای این سرزمین بکوشیم و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت:دانشگاه امروزه طلایه‌دار همه پیشرفت‌هاست. اگر در مولفه‌های پیشرفت، ترقی و تعالی دانشگاه را به حساب نیاوریم و آن را حذف کنیم، بدون تردید محاسبه‌ ما، محاسبه‌ای نادرست خواهد بود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در جهان تفوق و سیطره پیدا کنیم، نیازمند علم، دانش و پژوهش هستیم؛ علمی و دانشی که تعریف شده و دارای قیودی باشد.
حجت‌الاسلام حیدری افزود: علم و دانش در کارها، تسریع و تسهیل به وجود می‌آورد اما علم و دانشی که آمیخته به دین و اعتقادات ما باشد، بهتر از هر چیزی کارگشا خواهد بود.
حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان نیز در این مراسم گفت:هر انسانی در بخشی از عمر خود عهده‌دار مسئولیت هایی است که نتیجه شایستگی‌هایی که خداوند در او به وجود آورده است، می‌باشد و جای بسی شکر و سپاسگزاری از الطاف خداوند را دارد.
وی افزود: اکنون که خداوند فرصت خدمتگزاری به عزیزی را داده است، توصیه می‌کنم که سعی شود سطح علمی دانشگاه بیش از پیش ارتقاء یابد. دانشجویان را به تحرک علمی بیشتر هدایت کرده تا معلومات خود را ارتقاء دهند. از طرف دیگر دانشگاه باید با ادارات و مسئولان شهرستان تعامل داشته باشد و در این راستا برای آبادانی هر چه بیشتر منطقه به کمک شهرستان بیاید.
مراسم تکریم دکتر احمدرضا یلمه‌ها و معارفه سید حسن حجازی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با حضور دکتر احمد آذین دبیر هیأت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر پیام نجفی سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر مسعود جعفری نژاد دبیر شورای راهبردی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر فرهاد مصری‌نژاد نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت نظارت بر تشکل‌ها، حجت‌الاسلام و المسلمین اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان، علی‌اصغر قاسمیان فرماندار شهرستان و جمعی از رؤسای ادارات و مقامات شهرستان، کارکنان، اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان در محل سالن اجتماعات شهید بشارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.

202

کد خبر: 902661

وب گردی

وب گردی