سامان قدوس در یک قدمی کوچ به سلتاویگو

ستاره دوملیتی جدید ایران فاصله چندانی با کوچ به لالیگا و پوشیدن پیراهن یکی از باشگاه های سرشناس و قدیمی اسپانیا ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، در فاصله چند ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال در دنیا مذاکرات میان باشگاه های اوسترسوند و سلتاویگو برای انتقال ستاره دوملیتی ایران به لالیگا شدت بیشتری به خود گرفت تا جایی که سایت fotbollskanalen سوئد مدعی شد با کوتاه آمدن سران اوسترسوند از رقم درخواستی برای سامان قدوس، این بازیکن در یک قدمی کوچ به سلتاویگو قرار گرفته است.

سایت fotbollskanalen در گفتگویی با دانیل کیندبرگ مدیر باشگاه اوسترسوند مدعی شد این باشگاه سوئدی از برچسب 50 میلیون کرونی که روی سامان قدوس چسبانده بود کوتاه آمده تا زمینه ترانسفر ستاره ایرانی خود به لالیگا و تامین بودجه باشگاه برای مسابقات پیش رو و فصل آتی هموار شود. نکته ای که به تایید مدیرباشگاه اوسترسوند نیز رسید.

بنا به ادعای رسانه های سوئدی ممکن است تا چند ساعت آینده سامان قدوس با قراردادی سه و نیم ساله به ارزش تقریبی 20 میلیون کرون سر از لالیگا در آورده و پیراهن باشگاه سلتاویگو را بر تن کند که این اتفاقی بزرگ برای این مهاجم 24 ساله و فوتبال ملی ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود؛ چون در این صورت در یکی از معتبرترین لیگ های فوتبال دنیا نماینده ای خواهیم داشت.

606

کد خبر: 902818

وب گردی

وب گردی