هدف اصلی گردهمایی  مدیران معارف دانشگاه آزاد، اسلامی کردن علوم انسانی  است

رییس دانشگاه آزاد استان فارس گفت: خوشبختانه تاکنون اساتید حاضر در برنامه درباره کیفیت مباحث و جزئیات برنامه اظهار رضایت کردند.

دکتر کاوه پیشقدم رییس دانشگاه آزاد استان فارس در گفتگو با ایسکانیوز؛ در خصوص گردهمایی اساتید و مدیران معارف دانشگاه آزاد سراسر کشور در واحد شیراز گفت: دومین نشست اساتید گروه های معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز و در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(س) با حضور دکتر ولایتی رییس هیات موسس و رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در حال برگزاری است.
وی افزود: در این نشست دو روزه به بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی و همچنین در موضوع تحول در علوم انسانی و اسلامی کردن علوم انسانی پرداخته می شود.
رییس دانشگاه آزاد استان فارس تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون اساتید حاضر در برنامه درباره کیفیت مباحث و جزئیات برنامه اظهار رضایت کردند.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه دانشگاه آزاد در خصوص صرفه جویی تا حد زیادی در زمینه هزینه های برنامه صرفه جویی لازم صورت گرفته و عمده همکاری ها و هزینه ها توسط حرم مطهر حضرت شاهچراغ و حرم مطهر علی ابن حمزه صورت گرفته است.
دکتد کاوه پیشقدم درخصوص تعداد میهمانان این گردهمایی گفت: دعوت ما برای ششصد نفر از اساتید از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد بود که به علت بارش سنگین برف در برخی مناطق و لغو پروازها این تعداد به چهارصد نفر کاهش پیدا کرده است.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام خسروپناه، آیت الله ملک حسینی، منوچهر محمدی، دکتر علیرضا رهایی، سید علی اصغر دستغیب، حجت الاسلام قرائتی در این مراسم به سخنرانی می پردازند.

بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی شیراز، بازدید از حافظیه و سعدیه و زیارت امام زاده علی بن حمزه از دیگر برنامه های این گردهمایی است.

202

کد خبر: 902857

وب گردی

وب گردی