رونمایی از نرم‌افزار جامع پایان‌نامه در دانشگاه آزاد اسلامی اراک

جلسه رونمایی و آغاز به کار رسمی نرم افزار جامع پایان نامه ها و نحوه آموزش اجرا برای کارشناسان پژوهش دانشکده های دانشگاه زاد اسلامی اراک برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، جلسه رونمایی و آغاز به کار رسمی نرم افزار جامع پایان نامه ها و نحوه آموزش اجرا برای کارشناسان پژوهش دانشکده ها با حضور دکتر مجید رمضانی مدیر پژوهش ،مهندس حسین جیریایی مدیرکل امور آموزش و اعضای تیم طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع پایان نامه ها (مهندس حسین جیریایی، مهندس روزبه کروبی، مهندس پروانه مومنی، مهندس آتوسا حسین نژاد) و همچنین مسولان و کارشناسان آموزش و پژوهش دانشکده های فنی و مهندسی، کشاورزی، مدیریت، علوم انسانی و علوم پایه در سالن جلسات امام خمینی(ره) دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک برگزار شد.

دکتر شهاب خاقانی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی اراک علاوه بر قدر دانی از تلاش و زحمات تیم طراح نرم افزارپایان نامه ها در گفتگو با خبرنگار آنا اظهار کرد:« نرم افزار مذکور از حدود چندین ماه پیش کلید خورده و براساس گردش کار یک پروپوزال و نهایتا تبدیل شدن به یک پایان نامه دفاع شده طراحی و در دانشکده علوم انسانی به عنوان دانشکده پایلوت پیاده سازی و اجرا شده است. »

سرپرست معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه آزاداسلامی اراک گفت:«این نرم افزار به صورت خاص بر اجرای روال های اداری امور پایان نامه ها تمرکز داشته و فرایندهایی مانند تهیه لیست ها، صورت جلسه ها و قراردادها و فرم های مختلف مرتبط با پایان نامه ها را کاملا مکانیزه انجام میدهد.»

خاقانی بیان کرد:« با طراحی گزارش گیری های مختلف در این نرم افزار کلیه فرایندهای دستی و وقت گیر مربوط به لیست های مختلف از جمله تعداد پایان نامه اخذ شده، تعداد پایان نامه دفاع شده، پروپوزال های تصویب و یا رد شده و ... را حذف و احتمال خطای تایپی را به صفر رسانده است. »

وی افزود:«کلیه دانشکده ها ملزم به اجرای برنامه فوق برای نیمسال دوم 97-96 هستند.»

کد خبر: 902886

وب گردی

وب گردی