برهانی:  در سن 18 سالگی با ماشین چپ کردم/ یک میلیارد بدهی مالیاتی دارم/ امیرخان ساعت 10 شب به منزل امیرآبادی رفت

بازیکن سابق استقلال گفت:در سن 18 سالگی در حال بازگشت به خانه بودم که در یکی از خیابان ها به دلیل وجود شن و ماسه تعادلم برهم خورد و ماشین چپ کرد که آن زمان برای من هم شایعات زیادی درست کردند.

آرش برهانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: هنوز پولی از استقلال دریافت نکرده ام اما باید به اداره مالیات بروم و با مسوولان صحبت کنم تا به توافق برسم.چون مبلغ یک میلیارد باید به اداره مالیات پرداخت کنم.


وی افزود: در حال حاضر ممنوع الخروج هستم و باید به خارج از کشور سفر کنم اما با پولی که از استقلال قراراست بگیرم باید تمام آن را به اداره مالیات بدهم.
برهانی ادامه داد: استقلال بازی خوب و حساب شده ای با صنعت نفت آبادان انجام داد و بازیکنان از کیفیت بالایی برخوردار بودند و از طرفی هم با بازگشت مصدومان استقلال شکل تازه ای گرفت و به نظرم منتظری بهترین بازیکن زمین بود.


بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: شفر با آمدن خود به استقلال نظمی داد که در اول فصل این نظم وجود نداشت.البته کادر فنی قبلی هم زجمات خود را برای تیم کشیدند و نباید آن را نادیده گرفت اما مهم تصمیم شفر است که به بازیکنان در زمین وظیفه داده است.

برهانی اظهار داشت: استقلال نباید فقط به فکر پرسپولیس و رسیدن به صدر باشد شاگردان شفر باید به دنبال این باشند تا در هربازی سه امتیاز را بگیزند و آرام آرام به فکر بالای جدول باشند. در فوتبال هراتفاقی ممکن است رخ دهد و بعید نیست آبی ها به قهرمانی برسند.

مهاجم سابق استقلال عنوان کرد: از اتفاقی که برای قائدی رخ داد خیلی ناراحت شدم و امیدوارم او به فوتبال بازگردد.به نظرم بازیکنی که حرفه ای است باید تمام جوانب را درنظر بگیرد تا دچار چنین اتفاق هایی نشود.اما حالا که این اتفاق افتاده نباید قائدی را مقصر دانست و نباید برای این بازیکن شایعه درست کرد.

وی تاکید کرد: در سن 18 سالگی در حال بازگشت به خانه بودم که در یکی از خیابان ها به دلیل وجود شن و ماسه تعادلم برهم خورد و ماشین چپ کرد که آن زمان برای من هم شایعات زیادی درست کردند.

برهانی در پایان با اشاره به نظم و مقررات در زمان مربیگری قلعه نویی در استقلال گفت: یادم می آید آقای قلعه نویی به همراه جویباری ساعت 10 شب به صورت سرزده به منزل مهدی امیرآبادی رفتند تا از حال او باخبر شوند.چون برای امیرخان خیلی مهم بود بازیکنان قبل از تمام بازی ها استراحت کنند.

600

کد خبر: 902919

وب گردی

وب گردی