گتوزو: چالهان اغلو در رختکن خیلی ناراحت بود

جنارو گتوزو، سرمربی میلان پس از دیدار رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو، مدعی شد که چالهان اغلو به خاطر موقعیت طلایی که از دست داده بود بسیار ناراحت است.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار شب گذشته دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و چالهان اغلو این فرصت را داشت که در فاصله 15 دقیقه مانده به پایان بازی، تیمش را پیش بیندازد. روی یک سانتر دقیق، کوترونه یک ضربه سر به سمت دروازه لاتزیو زد که با واکنش گلر این تیم روبرو شد و توپ مقابل پای چالهان افتاد که می‌توانست به راحتی دروازه خالی حریف را باز کند. با این حال ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و موقعیت طلایی میلان سوخت. پس از بازی گتوزو مدعی شد که چالهان از این موقعیت از دست رفته خیلی ناراحت بوده است.

او گفت:" باید روی ضربات نهایی مان کار کنیم، هر چند که موقعیت چندانی ایجاد نکردیم. چالهان‌اغلو در رختکن خیلی ناراحت بود؛ زیرا می‌خواست به هر نحوی که شده گلزنی کند. نیمه اول با سرعت خیلی پایینی انجام شد و ما هم دچار مشکل شده بودیم. در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و من از عملکرد تیم راضی هستم. تیم لاتزیو نمایش خیلی خوبی داشت و می‌دانستیم که تا دقیقه 95 باید بجنگیم. مهم ترین چیز کلین شیت کردن بود، زیرا هدف ما در نیمه دوم ارزشمند خواهد شد. جانلوئیجی دوناروما عملکردی عالی داشت، وگرنه از حریف عقب می افتادیم."

601

کد خبر: 902996

وب گردی

وب گردی