رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در سفر امروز رییس جمهور به استان کرمان، کارخانه تولید شمش 1.7 میلیون تنی، خط 7 کنسانتره 2 میلیون تنی و نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی شرکت گل گهر افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز "مهدی حسینی‌نژاد" با بیان این‌که با حضور رییس جمهور بیش از 9 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد، گفت: میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌های شرکت صنعتی معدنی گل گهر نزدیک به یک هزار میلیارد تومان است.

حسینی‌نژاد افزود: پروژه‌های قابل افتتاح حوزه صنعت و معدن در این سفر و واحدهای صنعتی آماده افتتاح در شهرستان های زرند، کرمان، سیرجان و رفسنجان قرار دارند.

وی با اشاره به این‌که در حوزه مس بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و در زرند مجتمع فکور صنعت 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است، افزود: بیش از 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان صورت گرفته که منتظر حضور مقامات کشوری در فرصت‌های آتی برای بهره‌برداری هستیم.

وی تصریح کرد: در کرمان پروژه فروکروم تاپ اکو خاورمیانه برای اولین بار بعد از 60 سال گذشته نیاز فرآوری کرومیت استان را برآورده کرده است و در دو فاز و با 180 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به ظرفیت 200 هزار تن با حضور مسوولان کشوری در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر: 903039

وب گردی

وب گردی