مجله «دنیای تصویر» همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر منتشر شد

جدیدترین شماره ماهنامه «دنیای تصویر» همزمان با آغاز سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، همزمان با شروع به کار سی‌ و ششمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر، شماره جدید ماهنامه «دنیای تصویر» هم در اختیار علاقه‌مندان به سینما قرار می گیرد؛ شماره‌ای با غافلگیری های ریز و درشت برای سینمایی‌ها.

در شماره ۲۸۲ که از دوازدهم بهمن در دکه‌های روزنامه‌فروشی موجود است، تمام فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ به تفصیل معرفی شده است. میزگردهایی با حضور بازیگران و فیلمسازان صاحب اثر در جشنواره امسال، از جمله امین حیایی، رضا عطاران، جواد عزتی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، سارا بهرامی، منیژه حکمت، رضا مقصودی، روح‌الله حجازی و... دیگر بخش تدارک دیده شده برای جشنواره امسال است.

علاوه براین پرونده «پُست» ساخته‌ جدید استیون اسپیلبرگ، بررسی «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای»، نقد سریال لیسانسه‌ها، گفتگوی فرانسیس فورد کاپولا با گرتا گرویگ و... دیگر مطالب خواندنی این شماره را تشکیل می‌دهند.

«سیمرغ را بردار و فرار کن!» که میزگردی درباره بازیگری در جشنواره امسال است و با حضور امین حیایی، رضا عطاران و جواد عزتی برگزار شده، از جمله بخش های ویژه این شماره از ماهنامه «دنیای تصویر» است.

503

کد خبر: 903056

وب گردی

وب گردی