«سودای سیمرغ» به نقد و بررسی حواشی جشنواره فیلم فجر می پردازد

ویژه برنامه «سودای سیمرغ» از رادیو گفتگو در ایام سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از محل کاخ جشنواره به نقد و بررسی و حواشی آثار حاضر در جشنواره می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز، رادیو گفتگو در ایام سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر با ویژه برنامه «سودای سیمرغ» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از محل کاخ جشنواره روی موج ۹۸ مگاهرتز به نقد، بررسی و حواشی آثار حاضر در جشنواره می پردازد.

برنامه «سودای سیمرغ» با تمرکز بر مسئله سینما و انتظار انقلاب مردم ایران از هنر هفتم به موضوعات سینمای تراز انقلاب اسلامی، سینما و اقتصاد هنر، سینما و هویت ملی و ارزش های دینی، بررسی سینما و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، مدگرایی و سینما، تأثیر انقلاب اسلامی بر سینمای ایران، نقد سینمای طنز و کمدی ایران، سیاه نمایی در سینما، سینما و داستان پردازی و فیلمنامه نویسی، سینما و ولنگاری فرهنگی، انیمیشن ها ظرفیت و چالش ها و نقش مدیران در ایجاد سینمای همسو با انقلاب مردم ایران، می پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی و اجرای مژده لواسانی و امیرعباس صباغ و با مرور روزانه فیلم ها به روایت سید امیر جاوید از سینماهای مردمی پخش می شود. رقیه پرندآور گزارشگر و سارا مرغوب مسئول روابط عمومی برنامه هستند.

503

کد خبر: 903067

وب گردی

وب گردی