ششمین نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌های سطح یک کشور برگزار شد

ششمین نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌های سطح یک کشور صبح امروز به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف، این جلسه به ریاست دکتر سیدحسین حسنی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران و دبیر شورای دانشگاه‌های سطح یک کشور، دکتر اصغر مولایی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، دکتر داوود رشتچیان معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف و دکتر محمدرضا آهنچیان مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی کشور برگزار شد.

در ششمین نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌های سطح یک کشور که در محل سالن شورای دفتر ریاست دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده بود، جمع‌بندی پیشنهادات راجع به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد از طریق آیین‌نامه استعداد درخشان به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

همچنین نهایی کردن آیین‌نامه همکاری علمی بین دانشگاه‌های سطح یک کشور از طریق معاونان این دانشگاه‌ها مورد بحث و تبادل قرار گرفت.

دوره کهاد (minor)، شرایط و ضوابط اجرای دوره در دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی نیز از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

در حاشیه این نشست از زحمات دکتر نبی ابراهیم به عنوان مدیر کل سابق دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی تقدیر و دکتر آهنچیان به عنوان مدیر کل جدید در دفتر برنامه ریزی آموزش عالی معرفی شد.

202

کد خبر: 903085

وب گردی

وب گردی