افتتاحیه ای پر از گریه و خنده

افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با بغض منوچهر اسماعیلی بر صحنه و شوخی های بی وقفه اکبر عبدی باعث شد تا این آیین پر از لحظه هایی همراه با گریه و خنده باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، آیین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، شامگاه ١١ بهمن ماه، در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم از سه چهره سینمایی تجلیل به عمل آمد که حضور آنها بر صحنه لحظات به یاد ماندنی را رقم زد.

اما از نکات حاشیه ای این مراسم همچنان و مانند سال های گذشته حضور افرادی نامرتبط با سینما بود که مشخص نبود چگونه بلیت این مراسم را تهیه کرده و وارد سالن شده اند.

کم صحبت کردن دبیر جشنواره و وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی از نکات مثبت این افتتاحیه بود که صحبت نکردن برندگان بخش اقلام تبلیغاتی هم به ریتم خوب این آیین کمک کرد.

تشویق های طولانی مدت تماشاگران در زمان پخش کلیپ منوچهر اسماعیلی و متاثر شدن این بازیگر در هنگام تماشای تصاویر از نکات جالب افتتاحیه بود.

خروج بعضی از هنرمندان از سالن در هنگام اجرای این آیین و اعلام نام بازیگران و سینماگرانی که سالن را ترک می کردند توسط احسان کرمی، مجری افتتاحیه از حاشیه هایی بود که باعث به وجود آمدن لحظات مفرحی برای حاضران در سالن همایش های برج میلاد شد.

پخش کلیپی از نماهنگ "ای ایران"که چند سال گذشته توسط اعضای خانه سینما اجرا شده بود از دیگر بخش های جالب این مراسم بود.

یکی از بزرگداشت های این مراسم به تجلیل از اکبر عبدی اختصاص داشت که پخش کلیپی از بحث های این هنرمند با همسرش باعث توجه و خنده مخاطبان این مراسم شد ضمن اینکه حضىر این بازیگر در روی صحنه و صحبت های اى درباره معضلات سینمای ایران باعث خنده تماشاگران شد.

501

کد خبر: 903143

وب گردی

وب گردی