ورود به محدوده زوج و فرد‌ نرخ‌گذاری‌ و تصویب شد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: نرخ‌ عوارض‌ ورود به محدوده زوج و فرد تصویب شده است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد علیخانی‌ رئیس کمیسیون‌ حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه نرخ عوارض ورود به طرح زوج و فرد تصویب شده است، اظهار کرد: بعد از 3 ماه که طرح ترافیک جدید اجرا شد و مورد آزمایش قرار گرفت‌، اگر اثرات آن مثبت باشد، احتمال دارد طرح زوج و فرد هم اضافه شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزینه ورود به محدوده زوج و فرد نرخ‌گذاری شده است، افزود: چون ما نمی‌توانستیم در میان سال دوباره‌ نرخ‌گذاری کنیم‌، این کار را در زمان فعلی انجام داده‌ایم و در حال حاضر فقط به مصوبه‌ شورای ترافیک‌ نیاز است.

علیخانی‌ در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه محدوده زوج و فرد دارای مصوبه‌ نیست‌ و چگونه می‌خواهید برای محدوده‌ای که دارای مصوبه‌ نیست و صرفاً در دوره‌ای به خاطر‌ مسئله‌ آلودگی هوا به صورت موقتی‌ وضع‌ شد، نرخ‌ تعیین‌ کنید‌؟، گفت: تعیین نرخ به مشکل برنمی‌خورد، زیرا با شورای ترافیک‌ هماهنگ‌ کردیم‌ و تعیین محدوده‌ بر عهده‌ شورای ترافیک است‌.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری برای زوج و فرد پیشنهاد داده بود، خاطرنشان کرد: شورای ترافیک‌ گرفتن عوارض برای ورود به محدوده زوج و فرد را قبول نکرد و اعلام کرد ابتدا طرح جدید اجرا شود و پس از مشخص‌ شدن اثرات آن نسبت به اجرای آن در محدوده زوج و فرد هم اقدام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران

۷۰۵

کد خبر: 903171

وب گردی

وب گردی