رضا مقدسی پیشکسوت رسانه درگذشت

رضا مقدسی پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه ای، صبح امروز پس از ماه ها تحمل بیماری، به دیار حق شتافت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، چهره های مختلف فرهنگی، رسانه ای و سیاسی در ایامی که مرحوم رضا مقدسی این چهره‌ باسابقه عرصه رسانه و مطبوعات درگیر بیماری شدید بود در منزل و بیمارستان از وی عیادت کردند.

مقدسی که در طول سال های فعالیت فرهنگی و رسانه ای همواره به عنوان یک چهره پیشرو، ارزشی و ولایت مدار شناخته شده و از او به‌ عنوان روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی یاد می‌شود، فعالیت در این عرصه را از سن ۲۰ سالگی و در روزنامه قدس شروع کرد.

او در ادامه همکاری با این روزنامه، مسئولیت هایی نظیر پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیر مسئول این روزنامه در تهران را نیز عهده‌دار شد و بعدها در بخشهای مختلف تحریریه صدا‌وسیما، دبیری سرویس های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم‌مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعامل شرکت ارتباطات روزنامه ایران ، مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز و مدیرعاملی خبرگزاری مهر ایفای نقش کرد.

پست های گسترده و فعالیت میدانی مقدسی در عرصه رسانه، از وی مدیر و صاحب‌نظری باتجربه در زمینه روزنامه‌نگاری تراز انقلاب اسلامی ساخت.

این مدیر پیشکسوت علاوه بر روزنامه‌نگاری، سوابقی در زمینه مدیریت روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالیتهای تشکیلاتی در حوزه روزنامه‌نگاری داشت و دو دوره عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بوده است.

گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز درگذشت ای فعال رسانه ای را به خانواده وی و تمامی اهالی رسانه و هنرمندان تسلیت می گوید.

500

کد خبر: 903246

وب گردی

وب گردی