دنیا در 22 بهمن باید شاهد اقتدار و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های استکباری باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید دنیا در 22 بهمن شاهد اقتدار، صلابت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های استکباری باشد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمححجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن بیان اینکه فردا در 14 بهمن ماه زنگ انقلاب در کلیه مدارس کشور به صدا درخواهد آمد، گفت: هزاران مراسم و برنامه توسط کمیته‌های 22 گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد، پایگاه‌های بسیج، اماکن ورزشی و هیأت‌های مذهبی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان هنرمند و انقلابی در رسانه‌های کشور به ویژه فضای مجازی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب ایفای نقش خواهند کرد.

محمودی اضافه کرد: شب 22 بهمن مراسم نورافشانی و سردادن ندای تکبیر را به عنوان شعار محوری انقلاب در ساعت 21 شب خواهیم داشت. توجه به پرچم جمهوری اسلامی در کلیه برنامه‌ها، بصیرت‌افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب و تقویت روحیه امید و زمینه‌سازی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 97 از جمله اهداف در برگزاری مراسم انقلاب خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید دنیا در 22 بهمن شاهد اقتدار، صلابت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های استکباری باشد و انشاالله راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران اسلامی خاصه مردم تهران تیر خلاصی بر قلب آمریکا، اسرائیل و فتنه‌گران خواهد بود.

محمودی خاطرنشان کرد: در شرایطی که رسانه‌های مزدور صهیونیستی در حال تلاش برای ناامید کردن ملت ایران خصوصا جوانان هستند و مصمم هستند باورهای انقلابی مردم را نسبت به دین کمرنگ کنند و در زمانی که دشمنان در صدد بزرگ نمایی مشکلات و نادیده گرفتن پیشرفت‌های نظام اسلامی هستند و همچنین در مقطعی که تمام توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم در خاورمیانه با بن‌بست مواجه شده و برای جبران شکست‌های خود به جنگ ناجوانمردانه نرم روی آورده‌اند و به تخریب جایگاه‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار نظام پرداخته است ملت ایران با نصب‌العین قرار دادن فرامین و رهنمودهای نائب امام عصر به تمام توطئه‌گران و دشمنان خارجی و داخلی دست رد خواهد زد.

وی تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد مطالبات منطقه‌ای را دنبال خواهند کرد و مدیران موظف به پاسخگویی هستند اما هرگز در برابر استکبار، فتنه‌گران و نفوذی‌ها کوتاه نخواهند آمد. برخی جریانات و افراد سیاسی از هورا کشیدن دشمن خرسند نباشند که هر گاه دشمن از کسی ابراز رضایت کرد باید در حقانیت خود تردید کند.

منبع: فارس

۳۰۴

کد خبر: 903256

وب گردی

وب گردی