قائم مقام و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد درگذشت مقدسی را تسلیت گفتند

حسین انتظامی قائم مقام وزیر ارشاد و محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی این وزارتخانه، طی پیام‌هایی، درگذشت زنده‌یاد رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسکانیوز از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت رضا مقدسی نوشت:

«... و حسن اولئک رفیقا

مدیر، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای کشور، رضا مقدسی عزیز در ایام شهادت بانوی گرامی اسلام و ‌چهلمین فجر انقلاب اسلامی به لقاءالله پیوست. با تأسف و اندوه فراوان، این واقعه ناگوار را به همسر صبور، فرزندان نازنین و بستگان محترم او و نیز خانواده رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم. تلاش های پیوسته او از سال‌های روزنامه قدس تا جام جم، همشهری، خبرآنلاین وخبرگزاری مهر در صفحه مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای کشور ثبت خواهد ماند. از خدای مهربان می‌خواهیم که به پاس تلاش‌های صادقانه آن یار دیرین، او را که مصداق «و منهم من ینتظر» بود با دوستان شهیدش محشور کند».

همچنین محمد سلطانی‌فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت رضا مقدسی، روزنامه‌نگار باسابقه کشورمان را تسلیت گفت.

در پیام سلطانی‌فر آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت همکار گرامی و روزنامه نگار متعهد و با سابقه کشورمان که ماه‌های متمادی متحمل رنج بیماری بود، موجب تاثر و تالم شد. این ضایعه را به خانواده گرامی، دوستان، همکاران و همچنین جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض می‌کنم. از خدای متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسالت می‌کنم. رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر که سابقه فعالیت در روزنامه‌های جام جم، همشهری، خبر و قدس را نیز دارد، صبح امروز جمعه ۱۳ بهمن بعد از یک دوره طولانی تحمل بیماری گوارشی، در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت».

۵۰۲

کد خبر: 903295

وب گردی

وب گردی