حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام ارومیه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه ۲۲بهمن روز اتحاد است روزی که همگان باید به میدان آمده و با اجتماعات میلیونی قرص و محکم با صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی شود افزود: راه حل حفظ نظام و انقلاب حضور مردم در صحنه های مختلف است و مردم باید با صلابت و اتحاد در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نعمت های الهی برای ملت ایران است ودشمنان در تلاش هستند تا این نعمت را از مردم بگیرند اما همواره ناکام مانده اند عنوان کرد: دشمن هیچ گاه از شکست انقلاب اسلامی ناامید شده و از کار باز نایستاده اند و در طول تاریخ هیچ مملکتی موفق نشده ۴۰سال در مقابل فتنه های دشمنان بایستد اما ماهیت و ثبات انقلاب این را میسر کرده است.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه ناامید کردن مردم از انقلاب و ایجاد بدبینی نسبت به نظام مهمترین توطئه دشمنان است، افزود: مردم باید هوشمندانه عمل کنند زیرا دشمنی آنان با ملت ایران در ۳۹ سال گذشته به شیوه های مختلف ادامه یافته است و هیچ خیری در آنان نیست.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: تاکنون تمامی نقشه های دشمنان با حمایت های الهی و حضرت ولی عصر (عج) نقش بر آب شده است و برخی مشکلات اقتصادی داخلی نیز با همکاری مردم و مسئولان و عنایات خداوند متعال حل می شود.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه توطئه های دشمنان بیش از حد است و هدف و تلاش انان برای از بین بردن انقلاب اسلامی است و گاهی مبانی دینی و سبک زندگی اسلامی را مورد هدف قرار میدهند و اخیرا اقدام به زیر سوال بردن ولی فقیه کرده اند افزود: شعار این انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و هیچ کشور بیگانه ای نمی تواند برای ما حکومت انتخاب کند و درصدد تضعیف استقلال ما برآید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: در زمان رضا شاه و حکومت های پهلوی استقلالی در کشور وجود نداشت اما انقلاب و پیرورزی جمهوری اسلامی اینان را برای کشور به ارمغان آورد.

حجت الاسلام قریشی، گفت: از نظر اقتصادی دوسوم کشور در زمان شاه در فقر قرار داشت و فاسد ترین وعیاش ترین افراد در صدر حکومت قرار داشتنداکنون نیز فارغ از مشکلات نیستیم و اکنون نیز تمام مشکلات توسط دشمنان ایجاد می شود.

901

کد خبر: 903318

وب گردی

وب گردی