ویسی: مجبور بودیم زیاد خطا کنیم/ در بدترین شرایط در مورد داوری حرف نزدم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: شرایط بازی اینطور پیش رفت که بازیکنان ما مجبور شدند خطا کنند

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله ویسی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: انتظار می‌رفت دو تیم یک بازی خوب، تهاجمی و جاندار را انجام دهند که همینطور هم شد. تماشاگران از بازی لذت بردند و به نظرم یکی از بازی‌های خوب نیم‌فصل دوم بود، اما این تساوی نه به درد ما می‌خورد نه سپیدرود.

وی ادامه داد: به طور کلی ما از این نتیجه راضی نیستیم، اما یک امتیاز هم در زمین حریف بد نیست. به نظرم اگر تیم سپیدرود ۱۰ نفره نمی‌شد به نفع ما بود، چون در این صورت بازیکنان این تیم توان بیشتری می‌گذاشتند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اینکه او در گذشته گفته بوده دروازه‌بان خود از پدر و مادر خوب بهتر است، و اینکه آیا از عملکرد شیخ ویسی در این دیدار رضایت دارد یا خیر، گفت: واقعاً به نظرم یک دروازه‌بان خوب می‌تواند به یک تیم، یک استان و حتی به یک تیم ملی کمک زیادی بکند. شیخ‌ویسی در جام حذفی پنالتی‌های زیادی برای ما گرفته و کمک زیادی به ما کرده است. به نظرم ما بیشتر از تمام تیم‌ها مرتکب پنالتی شدیم، اما کمتر گل خورده‌ایم. شیخ‌ویسی عکس‌العمل‌های خوبی هم در این بازی داشت و از عملکرد او راضی هستیم.

ویسی در مورد داوری هم تصریح کرد: من اگر برنده یا بازنده بازی هم باشم در مورد داوری حرف نمی‌زنم. در بدترین شرایط در مورد داوری حرف نزدم و به نظرم اگر داور هم اشتباه کرده باشد، جایزالخطاست.

وی در واکنش به این پرسش که «بازیکنان تیمش خطا‌های زیادی پشت محوطه جریمه انجام می‌دادند و آیا این دستور تاکتیکی او بوده است یا خیر؟» عنوان کرد: هیچ مربی دوست ندارد بازیکنانش زیاد خطا کنند، ما امروز پنج بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم و شرایط بازی اینطور پیش رفت که بازیکنان ما مجبور شدند خطا کنند. همانطور که گفتم ما پنج بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل مجبور شدیم از دفاع راست و هافبک بازیکن بیاوریم و در خط دفاع بگذاریم.

600

کد خبر: 903322

وب گردی

وب گردی