پیروانی : هواداران حق دارند شعر قهرمانی بخوانند/ امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران با توجه به نتایجی که پرسپولیس گرفته است حق دارند شعر قهرمانی بخوانند.

به گزارش ایسکانیوز، افشین پیروانی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم و دو گل زدیم این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و به قهرمانی نزدیک شدیم.

وی درباره سرود قهرمانی هواداران گفت: وقتی قهرمان شویم باید هم شعر بخوانند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنم قبل از دربی قهرمانی‌شان در لیگ مسجل شود گفت: قبل دربی و بعد از دربی ندارد. 8 بازی داریم و هر بازی برای ما حکم دربی، فینال و قهرمانی دارد. ما پرسپولیس هستیم و تماشاگرانی که امروز آمدند نشان‌دهنده قدرت تیم ما هستند. هفته قبل صحبتی کردم مبنی بر اینکه پرافتخارترین تیم ایران و آسیا هستیم که برخی به من خرده گرفتند. بزرگ‌ترین افتخار ما همین هواداران هستند.

پیروانی درباره اختلاف 15،‌ 16 امتیازی با تیم دوم جدول و اینکه آیا این موضوع سبب نمی‌شود برانکو برای مسابقات مهمتر به برخی بازیکنان استراحت بدهد، گفت: این موضوع فنی است و برانکو باید پاسخگو باشد که چه کسی بازی می‌کند. هر تصمیمی بگیرد به نفع تیم است. ان‌شاءالله اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد همانطور که گفتم هواداران خوشحال هستند و باید هم شعر بخوانند.

وی درباره انتقادات گرشاسبی به حضور نمایندگان باشگاه دینامو برای زیر نظر گرفتن دو بازیکن پرسپولیس گفت: امیدواریم که قسمت دوم پنجره یک مقدار باز شود و با صحبت‌هایی که شده است بازیکن بگیریم ما بازیکنان خوبی داریم که با همین‌ها هم می‌توانیم در آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم. وقتی بازیکنان ما می‌درخشند باید هم سایر تیم‌ها دنبالشان باشند. اما مطمئن باشید تمام این بازیکنان از خدایشان است و دلشان می‌خواهد در پرسپولیس بمانند و بازی کنند چون ما بهترین تیم ایران و آسیا هستیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اما طارمی در این شرایط از پرسپولیس رفت گفت:‌هر کسی هر تصمیمی می‌تواند بگیرد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه قصد شکایات از طارمی را دارد یا نه گفت:‌او برای پرسپولیس زحمت کشیده و برایش آرزوی موفقیت می‌کند. خدا را شکر جایگزین‌های خوبی داریم که تا کنون عملکرد درخشانی داشتند و تیم با آنها نتیجه گرفته است.

وی درباره حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس گفت:‌این حواشی آسیب‌های زیادی به تیم می‌زند اما تلاش می‌کنیم با اقتدار پیش برویم.

600

کد خبر: 903353

وب گردی

وب گردی