افتتاح خانه عالم روستای فرات دامغان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از افتتاح خانه عالم روستای فرات بااعتبار ۶۵میلیون تومان و با حضور استاندار سمنان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در دامغان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام علی شکری عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به سفر استاندار و هیئت همراه به دامغان، تأکید کرد: به مناسبت دومین روز از دهه فجر سال جاری، طی مراسمی با حضور استاندار سمنان، خانه عالم روستای فرات دامغان بااعتبار ۶۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ۴۵ میلیون تومان از این میزان را مردم و خیران و ۲۵ میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی دامغان صرف این پروژه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: کار ساخت خانه عالم روستای فرات از سال ۹۱ آغاز و با مشکلات مالی که تخصیص اعتبارات برای این طرح به وجود آورد کمی با تأخیر به پایان رسید.

شکری بیان کرد: این خانه عالم روستایی در زمینی به مساحت ۲۸۶ مترمربع و زیربنای ۱۰۰ مترمربع در روستای فرات دامغان احداث شد.

وی افزود: استقرار روحانی یکی از مطالبات همیشگی مردم روستاهای جنوب دامغان است که این امر نشان می‌دهد این مردم متدین و خداجو در کنار مطالبات عمرانی و فیزیکی که دارند، به دنبال معنویات نیز هستند و این امر همیشه رسالت مسئولان فرهنگی به‌خصوص سازمان تبلیغات اسلامی را دشوار می‌سازد چراکه خدمت‌رسانی به این مردم وظیفه‌ای مهم قلمداد می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: این مطالبه باعث شد تا این اراده کل بتواند زیرساخت حضور روحانی در روستای فرات را فراهم سازد که این طرح امروز و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور استاندار سمنان، به بهره برداری رسید.

901

کد خبر: 903355

وب گردی

وب گردی