مزدوران داخلی راه به جایی نخواهند برد

رهبر انصارالله یمن شب گذشته در سخنرانی به مناسبت سالروز شهید ضمن درخواست برای اهتمام به خانواده‌های شهدا پیام‌های متعددی را به گروه‌های متخاصم و مزدوران‌شان فرستاد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از القدس العربی، وی در خصوص وقایع شهر عدن در جنوب این کشور گفت: آنچه در عدن اتفاق افتاده خارج از بازی که دشمنان (در اشاره به ائتلاف متجاوز عربی) ایجاد کرده و سوء استفاده گروه‌های درگیر نیست.

شهر عدن از یکشنبه گذشته شاهد درگیری‌ها بین نیروهای گارد ریاست‌جمهوری دولت مستعفی یمن و حامیان "شورای انتقالی جنوب" بود که طبق آمار رسمی، ۲۹ کشته و بیش از ۳۰۰ زخمی برجای گذاشت.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد، این مزدوران گروه‌های داخلی با گرایش‌های مختلف راه به جایی نخواهند برد چراکه از آنها خواسته شده به جنگ علیه کشورشان و درگیری بین خود ادامه دهند و بر سر خدمت رسانی به ائتلاف عربی با هم رقابت کنند.

البته تاکنون گروه‌های سیاسی و رهبری ائتلاف عربی هیچ واکنش فوری به این اظهارات رهبر انصارالله یمن نشان نداده‌اند.

وی اظهار داشت: راه حل ما مقابله با دشمن به عنوان موضعی مسؤولانه است واین موضعی است که انسانیت و دین بر ما حکم می‌کند.

عبدالملک الحوثی از ملت سودان خواست به دولت‌شان توصیه کنند دست از این کار بیهوده یعنی فرستادن سربازانی سودانی برای کشتن ملت یمن دست بردارد.

رهبر انصارالله یمن بار دیگر حمایت همیشگی انصارالله از ملت فلسطین را اعلام کرد و گفت: موضع ما در این باره ثابت و همیشگی است.

کد خبر: 903410

وب گردی

وب گردی