سرمربی تیم بانوان مشکی پوشان: خلبان عجله داشت، اجازه نداد سوارشویم!/ مجبوریم تا صبح درفرودگاه بمانیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان گفت: خلبان پرواز کاسپین در اهواز اجازه نداد تا اعضا تیم ما سوار هواپیما شوند و گفت که عجله دارم!

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه شریف درباره جاماندن اعضا تیم بانوان مشکی‌پوشان در فرودگاه اهواز اظهار کرد: پرواز ما ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه از اهواز به مقصد تهران و ۲۱:۳۰ از تهران به مشهد بود.

وی افزود: ما از ساعت ۱۵:۳۰ داخل فرودگاه بودیم، کارت پرواز گرفتیم و بارهایمان را هم تحویل دادیم، بعد از چند ساعت ۳ پرواز همزمان باز شد و صف طولانی بود ما منتظر شدیم مقداری صف خلوت شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان افزود: از ۱۰ نفر اسم سه نفر را صدا زدند و دو دقیقه بعد به سالن انتظار رسیدیم تا خواستیم سمت هواپیما برویم در شیشه‌ای را بستند و گفتند اجازه خروج ندارید.

شریف گفت: وقتی علت را جویا شدیم گفتند دیر آمدید پرواز بسته شد خلبان عجله داشته و گفت است این‌ها را پذیرش نمی‌کنیم!

وی تصریح کرد: این همه پرواز داخلی و خارجی رفته‌ایم پیش آمده داخل نمازخانه خواب بودیم و یا حواسمان نبوده چند بار پیج می‌کنند، من گفتم که طبق قانون باید سه بار ما را پیج می‌کردید و بعد از آخرین پیج باید ۱۰ دقیقه خلبان صبر کند تا مسافر بیاید ولی هیچکدام از این کارها صورت نگرفت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان ادامه داد: تعجب من در این است بار برگشت خورده است چطور زمان داشتند بار ما را از بین آن همه بار جدا کنند اما فرصت اینکه ما پذیرش بشویم را نداشتند و قطعا این کار از پیش برنامه‌ریزی شده است.

شریف افزود: ما از بعدازظهر اینجا سرگردانیم با چند مسئول تماس گرفتیم همه حق را به ما دادند اما چه کسی قرار است حق ما را بگیرد، ما باید شب را در نمازخانه فرودگاه بگذرانیم تا با پرواز صبح به تهران برویم.

وی یادآور شد: بلیت‌های که داشتیم چارتری بود و پول آنها سوخت و هیچکس پاسخ نداد، به مدیریت و حراست هم گفتیم اما پیگیری انجام نشد.

601

کد خبر: 903415

وب گردی

وب گردی