از بازداشت عناصر داعش  تا حمله به مواضع آنان

صبح امروز نیروهای ارتش عراق عملیات پاکسازی داعش از مرزهای این کشور با عربستان را آغاز کردند در همی ارتباط منابع امنیتی اقلیم کردستان از بازداشت چندین عضو داعش خبر داده اند.

به گزارش ایسکانیوز سرلشکر محمود الفلاحی فرمانده عملیات الانبار عراق در گفتگوی تلویزیونی با السومریه نیوز اعلام کرد: یگان های ارتش، پلیس، الحشد العشائری و مرزبانی با پشتیبانی هوانیروز ارتش و ائتلاف بین المللی صبح امروز شنبه عملیات گسترده ای را برای پاکسازی صحرای الانبار به سمت مرزهای عراق و عربستان آغاز کردند.

وی افزود: هدف از این عملیات، منهدم کردن مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش و مقرهای آنها در صخرای غربی استان الانبار به سمت مرزهای عراق با عربستان است.گروهی از تروریستهای داعش بعد از فرار از شهرهای آزاد شده استان الانبار به سمت صحرای غربی وسیع این استان فرار کرده اند و نیروهای امنیتی عراق به تعقیب و از بین بردن آنها ادامه می دهند.

در همین راستا نیروهای امنیتی اقلیم کردستان طی اطلاعیه‌ای از دستگیری شماری عناصر داعش در استان سلیمانیه و کشف نقشه‌های آنان برای عملیات تروریستی در اقلیم کردستان، خبر دادند.

اطلاعیه نیروهای امنیتی اقلیم کردستان با اشاره به دستگیری شماری از این عناصر داعش آورده که در چند هفته گذشته نیز دو نقشه عناصر داعش برای حملات تروریستی در سلیمانیه و اطراف آن شناسایی شده و اطلاعاتی از توطئه های آنان به نیروهای امنیتی در سلیمانیه رسیده و اقدامات لازم برای خنثی‌سازی این تحرکات انجام شده است.

کد خبر: 903467

وب گردی

وب گردی