معنا ندارد که زائر حرم مطهر دغدغه مکان برای پارک خودرو خود را داشته باشد

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هرکسی که دل در گرو امام رضا(ع) دارد باید خود را نسبت به حل مشکل زائران و تسهیل در زیارت آن‌ها مسئول بداند، گفت: آستان قدس از هیچ کمکی برای حل مشکل پارکینگ در اطراف حرم مطهر دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در مجمع مشورتی مدیران استانی و شهری اظهار داشت: کمبود پارکینگ در اطراف حرم مطهر رضوی سبب ایجاد مشکلاتی برای زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی شده است.

وی تأکید کرد: پارکینگ جزء نیازهای اولیه زائران بوده و معنا ندارد که زائر یا مجاوری برای تشرف به حرم مطهر دغدغه مکان برای پارک خودرو خود را داشته باشد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: نه تنها پارکینگ بلکه باید پیش‌‌بینی لازم برای تشرف راحت زائران از مبادی ورودی به داخل صحن‌ها صورت بگیرد تا امکان زیارتی راحت برای زائران به‌ویژه سالمندان فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان تصریح کرد: هرکسی که دل در گرو این امام رئوف دارد باید خود را نسبت به حل مشکل زائران و تسهیل در زیارت آن‌ها مسئول بداند و آستان قدس از هیچ کمکی برای حل مشکل پارکینگ در اطراف حرم مطهر دریغ نخواهد کرد.

900

کد خبر: 903554

وب گردی

وب گردی