کشف کالای قاچاق در بروجن

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از کشف کالای قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ غلامعلی شکری در تشریح این خبر گفت:در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقادیری کالای قاچاق به شهرستان بروجن، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه سواری پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ شکری افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی داخل خودرو یک هزار و 426 بطری نوشابه انرژی زا ، 108 عدد سس فلفل و 4 هزار و 698 عدد آدامس قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرگی به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و راهی مراجع قضائی شده، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

گزارش فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن مستند به اعلام پاسگاه انتظامی دوراهان حاکیست:مقارن ساعت 1134 مورخه 13/11/96 مامورین آن یگاه حین کنترل خودروهای عبوری در محور لردگان به بروجن به یکدستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به شماره انتظامی ۶۲۵ن۳۲ایران ۳۴ به رانندگی فردی به هویت فرزاد انصاری فرزند امین و سرنشینی فردی به هویت سعید احمدی فرزند هر دو اهل وساکن اصفهان مظنون که در بازرسی از ،متهمین دستگیر موضوع تحت رسیدگی است.

900

کد خبر: 903581

وب گردی

وب گردی