دانشگاه آزاد به عنوان یکی از میوه های انقلاب به شجره تنومند تبدیل شده است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید نقش دانشگاه انقلاب اسلامی را ایفا کند که این موضوع در مدیریت جدید به عنوان آرمان و هدف به طور جدی پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید بیعت دانشگاهیان سراسر کشور و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ گفت: مدیران، مسئولان، اعضای هیات علمی و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام (ره) به همراه دیگر دانشگاهیان کشور با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

وی ادامه داد: این حضور یک بیعت و عهد مجدد با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و تجدید بیعت صمیمانه با مقام معظم رهبری است و امیدواریم سالهای سال توفیق داشته باشیم این مراسم را با عظمت بیشتر برگزار کنیم.

دکتر کلانتری درخصوص تغییرات فرهنگی در دانشگاه‌ها پس از پیروزی انقلاب، گفت: دانشگاه‌ها پس از حوزه‌های علمیه یکی از مراکز اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی بودند و در حرکت و به ثمر رسیدن انقلاب نقش مهمی ایفا کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی هم باعث شد دانشگاه‌ها و نظام آموزشی کشور به کلی متحول شده و به لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان یکی از میوه‌های انقلاب اسلامی در بستر انقلاب رویید و اکنون به یک شجره تنومند تبدیل شده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی چند میلیون فارغ‌التحصیل و دانشجو دارد و این دانشگاه باید نقش دانشگاه انقلاب اسلامی را ایفا کند که این موضوع در مدیریت جدید به عنوان آرمان و هدف مطرح شده و به طور جدی پیگیری می‌شود.

دکتر کلانتری خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه‌ها به لحاظ فرهنگی نقش مهمی در کشور داشته‌اند، اما هنوز با دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی فاصله دارند و با همه حرکت‌های شتابنده، مثبت و تحولات کیفی و کمی که در دانشگاه‌های کشور به وجود آمده، به مقصد نهایی و آرمان‌های اصلی دست پیدا نکرده‌ایم که این موضوع همت بلند مدیران و مسئولان آموزش عالی کشور را می‌طلبد.

202

کد خبر: 903622

وب گردی

وب گردی