گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با حضور مسئولین شهری و دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از واحد مهاباد، به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با حضور مسئولین شهری و دانشگاهیان برگزار شد.

مراسم با خوش آمدگویی حضار و تبریک خجسته ایام دهه مبارک فجر توسط دکترخان احمدزاده شروع و با سخنرانی طیب نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه مهاباد ادامه پیدا کرد.


او با خطاب کردن دانشجویان انقلابی و بصیرتی و دعای امام حسین (ع)درروز عرفه" خدایا تورا شاکریم که مارا نگه داشتی" عنوان کرد: انسانهای انقلابی اهل جهاد و مبارزه هستند، نقطه قوت ملت ما همین رشادت طلبی، شهادت طلبی و ایثار و از جان گذشتن هاست. مردم ایران هیچوقت از اسلام زده نمی شوند، بلکه وابستگی شان بعدازگذشت 4 دهه به روحانیت که مدیریت جامعه را به عهده دارد بیشتر شده است. کشور درحال گذشتن ازپیچ تاریخی ست که بزرگترین کشورهای جهان در مقابل وی ایستاده اند. انقلاب اسلامی یک شبه بوجود نیامده است تا یک شبه توسط دزدان خیابان گرد به شکست رسیده و نابود شود.
درانتهای مراسم از طرف بسیج دانشجویی مسابقه کتبی برگزار وبه قید قرعه 12 نفربرگزیده وبا اهدای جوایز ارزنده ای از آنان تجلیل شد.

202

کد خبر: 903625

وب گردی

وب گردی