به همت انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی: کتاب «مالیه و تضمین‌های بازرگانی بین‌المللی» منتشر شد

​کتاب مالیه و تضمین‌های بازرگانی بین‌المللی (ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حقوق تجارت بین‌الملل) توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی (با همکاری واحد شاهرود) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی کتاب ‏«مالیه و تضمین‌های بازرگانی بین‌المللی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حقوق تجارت بین‌الملل، تألیف حسین قربانیان را به تازگی منتشر کرده است.

مالیه و تضمین‌های بازرگانی بین‌المللی به عنوان 2 واحد درسی از دروس الزامی رشته حقوق تجارت بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاهها تدریس می‌شود. در این درس نحوه پرداخت پول و بهای قراردادهای بین‌المللی تدریس می‌شود. همچنین دانشجویان با ضمانت‌نامه‌ها و تضمین‌هایی که در بازرگانی بین‌المللی چه در صادرات و چه در واردات مطرح می‌باشند، آشنا خواهد شد.

این کتاب شامل سه بخش مکانیسم های پرداخت و تضمین های بازرگانی بین المللی، ابزارهای تامین مالی و بازرگانی و مکانیسم های تضمین است.

مجموعه‌ای پیش ‌رو مطابق با سرفصل اعلامی وزارت علوم با عنوان درسی مالیه و تضمین‌های بین‌المللی نگارش شده است.

این مجموعه برای 1۶ جلسه (هفته) درسی تهیه و تدوین گردیده و در ابتدای هر جلسه، اهداف رفتاری و آموزشی آورده شده که دانشجویان محترم لازم است با آنها آشنایی یابند و در پایان هر جلسه سوالاتی نیز به صورت خودآزمایی مطرح شده است.

در این کتاب قواعد و مقرراتی که در خصوص ضمانت‌نامه‌های عندالمطالبه آمده و اعتبارات اسنادی استفاده شده از متن ترجمه شده مقررات متحدالشکل ضمانت‌نامه‌های عندالمطالبه URDG758 توسط فریده تذهیبی و همچنین مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی UCP600 ترجمه جناب آقای محمدصالح ذوقی است.

کتاب مالیه و تضمین‌های بازرگانی بین‌المللی «ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حقوق تجارت بین‌الملل» تألیف حسین قربانیان در ‏419 صفحه با شمارگان 1000 نسخه با قیمت 40 هزار تومان، توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد شاهرود منتشر شد.

502

کد خبر: 903667

وب گردی

وب گردی