رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علی‌آباد کتول منصوب شد

دکتر مهدی هاشمی تیله نوئی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول به عنوان رئیس جدید باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن حکم دکتر حبیب الله آراسته رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان و دبیر هیات امنای باشگاه، خطاب به هاشمی تیله نوئی آمده است: در اجرای ماده 3 آئین نامه تاسیس و فعالیت دفاتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت و امانت داری و قانون مداری و استفاده از همفکری و همکاری همه اعضای باشگاه و تلاش همه جانبه، در راستای تحقق سند چشم انداز باشگاه و اجرای برنامه های پیوست در انجام امور محوله موفق باشید.»

مهدی هاشمی تیله نویی دکتری مهندسی هسته ای، استادیار و عضو هیات علمی واحد علی آباد کتول در گروه فنی و مهندسی است که بیش از 25مقاله ISI، پنج طرح پژوهشی و تالیف یک فصل از کتاب Nuclear Reactors را درکارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.

هاشمی تیله نوئی از سوی ستاد هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به عنوان پژوهشگر برتر در گروه فنی و مهندسی در سال 1396 انتخاب شده بود.

بیش از این نادر جوادی فر مسئولیت ریاست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علی آباد کتول را عهده دار بود.

کد خبر: 903717

وب گردی

وب گردی