نباید ایران را در قیاس با اسپانیا و پرتغال دست کم بگیریم/شاگردان کی‌روش به راحتی تسلیم نمی‌شوند

سرمربی مراکش به بازیکنانش هشدار داد و اعلام کرد که نباید تیم ملی ایران را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست کم بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز ، اروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش در مصاحبه با سایت «labeautedufootball» اعلام کرد که حذف از مرحله گروهی جام جهانی روسیه به منزله شکست بزرگی برای تیم ملی این کشور است و درباره تیم ملی ایران هشدار داد زیرا بسیاری معتقدند که در قبال اسپانیا و پرتغال، ایران ضعیف تر است اما باید آنها را دست کم نگیرند.

رنار در مصاحبه خود درباره گروه B که با اسپانیا، پرتغال و ایران همگروه است، این طور گفت: بالا نرفتن و حذف از گروه خودمان در جام جهانی روسیه به عنوان شکست بزرگ برای ما تلقی می‌شود. به همین خاطر باید تمام بازیکنان تلاش کنند تا چهره خوبی را از تیم ملی فوتبال مراکش به نمایش بگذارند. تیمی که رقیب اصلی ما در گروه است و از آن ترس وجود دارد، تیم ملی اسپانیا است. البته نباید از پرتغال، قهرمان اروپا غافل شویم. تیم ملی ایران به راحتی تسلیم نمی شوند و باید این تیم را در قیاس با اسپانیا و پرتغال دست کم نگیریم.

سرمربی فرانسوی مراکش در ادامه اسپانیا را کاندیدای اول قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرد وگفت: فلسفه فوتبال اسپانیا بر فوتبال هجومی به همراه بازیکنانی با سطح بالا بنا شده است. به نظرم آنها در شرایط کنونی مسلح شدند تا با قدرت به قهرمانی برسند و من فوتبال این کشور را دوست دارم.

602

کد خبر: 903871

وب گردی

وب گردی