9 کاراته کا برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان معاف شدند

با تصمیم شهرام هروی سرمربی تیم بزرگسالان، 9 کاراته‌کاها از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی مردان) معاف شدند.

به گزارش ایسکانیوز ، با تصمیم کادر فنی تیم ملی، صالح اباذری و هامون درفشی پور به دلیل کسب مدال برنز در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) معاف شدند.

طبق تصمیمات سرمربی تیم ملی،مدال آوران انفرادی در بازی‌های کشورهای اسلامی، ورلد گیمز و مسابقات آسیایی از شرکت در رقابت‌های انتخابی معاف هستند.

هامون درفشی پور و صالح اباذری به دلیل عملکرد خوبی که در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه داشتند به جمع 7 نفری که از شرکت در رقابت انتخابی معاف هستند، اضافه شدند.

در وزن 55-کیلوگرم، مجید حسن نیا، در وزن 60-کیلوگرم، امیر مهدی زاده، در وزن 67-کیلوگرم، هامون درفشی پور، در وزن 75-کیلوگرم، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری، در وزن 84-کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب و مهدی خدابخشی و در وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده و صالح اباذری از حضور در انتخابی معاف هستند.

رقابت قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی بزرگسالان) روز چهارشنبه 18 بهمن ماه در سنندج کردستان با شرکت مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار می شود.
گفتنی است، پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا تیرماه سال 97 در امان اردن برگزار می شود.

602

کد خبر: 903885

وب گردی

وب گردی