افزایش ظرفیت بنادر کشور در دهه فجر/  احداث چندین حوضچه مردمی چندمنظوره

معاون مهندسی و امور زیربنایی سازمان بنادر ودریانوردی گفت: در دهه فجر ۱۷ پروژه به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان در بنادر کشور افتتاح می شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمدرضا اله یار درباره پروژه های قابل افتتاح در دهه فجرافزود: ۱۷ پروژه به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه های عمرانی، تجهیزات و حاکمیت ساحلی سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر شمالی و جنوبی کشور به بهره برداری می رسد. از جمله این موارد احداث چند موج شکن، شبکه های پایش تراز آب دریای خزر، کمک به پایش نوسانات آب، ساخت و سازهای بندری و سازه های دریایی است.

او ادامه داد: بزرگترین پروژه ای که در ایام دهه فجربه بهره برداری خواهد رسید احداث ۴۰۰ متر اسکله در حوضچه سوم بندر شهید رجایی است که در راستای فاز دوم طرح توسعه این بندر است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تاثیر پروژه های که طی دهه فجر به بهره برداری می رسد اظهار کرد:پروژه هایی که در حوزه بندری افتتاح می شوند به افزایش ظرفیت، ارتقای ایمنی و امنیت و سیستم اطفای حریق بنادر منجر خواهند شد. همچنین در حوزه مهندسی نیز شبکه پایش تراز آب دریای خزر و مباحث مربوط به عمق و لایروبی آب را خواهیم داشت.

او با تاکید بر اهمیت مسئولیت های اجتماعی این سازمان عنوان کرد: در بخش مسائل اجتماعی، در دهه فجر امسال چندین موج شکن مردمی چند منظوره به افتتاح و بهره برداری می رسد که تمام منافع آن متوجه مردم محلی و سازمان شیلات است.

401

کد خبر: 903938

وب گردی

وب گردی