تصادف 10 دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به اتوبان شهید آوینی با بکدیگر برخورد کردند.

به گفته وی ، این حادثه در ساعت 11:15 ظهر امروز به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و به دنبال آن، ایستگاه شماره 14 به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در محل حادثه شماهده شد 10 دستگاه از انواع خودروهای سبک و سنگین به دلیل نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده و در اثر آن ترافیک بسیار سنگینی در محل ایجاد شده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان با حضور پلیس راهور ایمن سازی های لازم را انجام دادند.پیش از رسیدن آتش نشانان تمامی سرنشینان و رانندگان از خودرو ها خارج شده بودند ، 5 نفر از این افراد از جمله یک آقا و 4 خانم دچار مصدومیت های جزئی از ناحیه سر و صورت شده بودند که به عوامل اورژانس در محل حادثه تحویل داده شدند تا معاینه شده و تحت درمان قرار گیرند.

ملکی افزود: خودروها با احتیاط و با کمک پلیس راهور به محل امنی منتقل و معبر بازگشایی شد، ترافیک به حالت عادی خود بازگشت و در ساعت 12:17 آتش نشانان محل حادثه را برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

وی توصیه کرد: هموطنان باید به هنگام رانندگی مخصوصا در بزرگراه ها فاصله طولی مناسب را با خودروی جلویی خود لحاظ کنند تا اگر به هر دلیلی مشکلی برای خودروی جلویی ایجاد شد، بتوان خودرو را متوقف کرد.طبیعی است اگر فاصله طبیعی تر از حد مجاز باشد و سرعت خودرویی جلویی متاسب با خودروی شما نباشد، اگر قصد متوقف کردن خودرو را داشته باشید، فاصله و زمان کافی وجود ندارد و ممکن است دچار حادثه شوید.

701

کد خبر: 904002

وب گردی

وب گردی