تنها راه مایوس کردن دشمنان، خدمت به صاحبان اصلی انقلاب است

شست روشنگری با موضوع انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه آزاد واحد مریوان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام ا... دهه فجر جلسه روشنگری با موضوع انقلاب اسلامی ایران با حضور سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مریوان، دکتر باقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان و جمعی از دانشجویان و اساتید بسیجی در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید برگزار شد.

سرهنگ سلیمی مبنا و ریشه انقلاب اسلامی ایران را "عدالت خواهی " دانستند و حضرت امام خمینی (ره) را طلایه دار این شعار معرفی نمودند .

فرمانده سپاه پاسدان شهرستان مریوان تاکید نمودند: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است و رمز پایداری آن در همین مردمی بودن است و افزودند: رسالت اصلی مردم و مسئولین نظام حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی و پاسداری از خون شهداء است.

سرهنگ سلیمی به موضوع شکل گیری جریانات تکفیری داعش پرداختند و یکی از مهم ترین عامل شکل گیری این پدیده های شوم را اسلام هراسی دانستند و تنها راه مایوس کردن دشمنان "خدمت به صاحبان اصلی انقلاب ؛ یعنی مردمان محروم و مستضعفین " تبیین نمودند .

در این نشست با اهداء لوح تقدیر از طرف تشکل بسیج اساتید از زحمات و همکاری های سرهنگ سلیمی و تعامل ایشان با دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور مریوان تقدیر و قدردانی شد .

کد خبر: 904020

وب گردی

وب گردی