از پیشنهاد نجومی سپاهان به ستاره های پرسپولیس تا زمان خداحافظی سید جلال از فوتبال

تیم های صنعتی برای جذب بازیکنان آماده لیگ برتر وارد عمل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم های صنعتی لیگ برتر به دنبال جذب چند بازیکن پرسپولیس هستند و با پیشنهاد های نجومی این بازیکنان را وسوسه کرده اند.

محسن مسلمان،کمال کامیابی نیا و فرشاد احمد زاده جزو نفراتی هستند که در تیررس تیم های متمول لیگ برتر و به خصوص سپاهان قرار گرفته اند و باید دید پرسپولیس برای حفظ این نفرات چه اقدامی انجام می دهد.

در همین راستا شنیده ایم که مسلمان با توجه به اینکه در بازی های اخیر پرسپولیس نیمکت نشین بوده دل خوشی از برانکو ندارد و این موضوع او را برای جدایی از پرسپولیس مسمم کرده است.

تندیس طلا برای جشن قهرمانی پرسپولیس

به نظر می آید پرسپولیس را می توان قهرمان لیگ هفدهم نامید و از این رو مدیران این باشگاه به دنبال فراهم کردن مقدمات جشن قهرمانی هستند.

صدرنشینی با اختلاف زیاد نسبت به تیم های تعقیب کننده ، مدیران پرسپولیس را بر آن داشته که برای جشن قهرمانی تیمشان از همین حالا برنامه ریزی کنند.

در این خصوص شنیده می شود حمیدرضا گرشاسبی قصد دارد به سبک باشگاه های معتبر اروپایی تندیس های طلایی با لوگوی باشگاه پرسپولیس تهیه کند تا در

مراسم قهرمانی به بازیکنان، کادر فنی و پیشکسوتان پرسپولیس هدیه کند.

باشگاه پرسپولیس الکترونیکی می شود


سرپرست باشگاه پرسپولیس از زمان حضور در این باشگاه به دنبال قدرتمند کردن مسائل زیربنائی می باشد.

حمیدرضا گرشاسبی که یک مدیر ورزشی به شمار می رود از زمان حضورش در راس باشگاه پرسپولیس به دنبال انجام امور زیربنائی در این باشگاه است.

از این رو شنیده می شود یکی از کارهای مهمی که سرپرست باشگاه پرسپولیس در دستور کارش قرار داده ، تجهیز باشگاه به سیستم های الکترونیکی است.

ظاهرا این سیستم یک اتوماسیون اداری خیلی قدرتمند است که در زمینه های حسابرسی ، مکاتبات و... می تواند باشگاه پرسپولیس را به شفافیت برساند.

زمان خداحافظی سید جلال حسینی از فوتبال

کاپیتان فوتبال پرسپولیس یک فصل دیگر با این تیم تمدید خواهد کرد و تا سن 37 سالگی به فوتبالش در پرسپولیس ادامه دهد. سید جلال حسینی اعلام کرده تا زمانی که آماده و روی فرم باشد فوتبال بازی می کند.

با توجه به عملکرد حسینی و آمادگی او در مسابقات لیگ برتر این ملی پوش تا سال آینده هم از فوتبال خداحافظی نمی کند.در همین راستا شنیده ایم که حسینی بعد از مسابقات جام جهانی 2018 روسیه دیگر در مسابقات تیم ملی شرکت نمی کند.

600

کد خبر: 904047

وب گردی

وب گردی