ربیع خواه: دلیلی ندارد در زمین عصبی شوم/ از حالا خودمان راقهرمان لیگ نمی دانیم/  به علیپور کمک می کنیم آقای گل شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیلی ندارد که در زمین بازی عصبی باشم و همیشه تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

محسن ربیع خواه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: خداراشکر توانستیم تیم سپاهان را شکست دهیم و اختلافمان را با حریفان بشتر کردیم.البته در این بازی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

وی افزود: دلیلی ندارد که در زمین بازی عصبی باشم و همیشه تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. کاری به اتفاقات داخل زمین ندارم و ذهنم را درگیر نمی کنم تا دستورات برانکو را در زمین اجرا کنم.

ربیع خواه ادامه داد: بازی خیلی سختی با صنعت نفت داریم و این تیم بازیکنان خارجی خوبی دارد با این حال ما هم پرسپولیس هستیم و آمادگی بالایی داریم و با تمام توانمان وارد زمین خواهیم شد.

بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: در لیگ قهرمانان قرعه نسبتا سختی داریم و فکر می کنم با توجه به نتایجی که در دوره قبل داشتیم امسال نتایج بهتری کسب کنیم و به موفقیت دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه می توان پرسپولیس را قهرمان دانست یا نه اظهار داشت: از الان نمی توان پرسپولیس را قهرمان دانست و بازی به بازی به جلو می رویم تا هر سه امتیاز بازی ها را کسب کنیم.

ربیع خواه تاکید کرد: تمام بازیکنان به علیپور کمک خواهیم کرد تا او امسال با توجه به گل هایی که زده آقای گل لیگ برتر شود و مطمئن باشید او به این عنوان دست خواهد یافت.

600

کد خبر: 904066

وب گردی

وب گردی